Известие

Collapse
No announcement yet.

Тема с продължение :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тема с продължение :)

    След злополучното измиване на двигателя, Алфата още не мога да я вкарам "в пътя". Пиша тук за проблема, че може някой да се е сблъсквал.

    След като смених двете бобини и възстанових кабелите, колата започна да прекъсва в ниските обороти и да "гърми". Дори и на бензин.
    Даваш газ, мисли, мисли и почва по лека да набира.
    НА газ - съвсем ужасно - гърми като слезе под 2000 об.

    Закарах я на сервиз, сменихме дебитомера с такъв 2 употреба - започна на бензин да се държи по-нормално, на бензин не прекъсва, но все пак малко се замисля преди да се форсира.

    На газ - докато е студена - криво - ляво работи, няма мощност в ниските обороти. Като загрее - под 2000 об. взривове постоянно.

    Преди да я намокря и на бензин и на газ си вървеше нормално, "взривове" имаше примерно един на 10 дена. Нормално за газ-метан обикновена газова - и преди съм имал....

    ---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 10:01 ----------

    Да допълня и една подробност, може да е важна - от взривовете се е избушил един дроселов клапан, който не разбрах за какво е точно - но доколкото разбрах в него влиза една тръбичка с картерни газове. Може и да не обяснявам точно. За да не купувам цяла дроселова клапа майсторите маркуча и запушиха от двете страни, казаха че за работата на двигателя това няма особено значение..
    AR 166 2,4 jtdm
    NT II 2,7 tdi
    Peugeot 206 1,1
    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

  • #2
    вероятно са ти бъзикали празния ход по дроселовата клапа или тя се е изкривила. търси някоя с опция за проба преди да я купиш и възстанови оригиналната инсталация.
    точка

    Comment


    • #3
      газаджиите откриха проблема От взривовете след като ми изгоряха бобините се е издухала мембраната на изпарителя (той при метана май е по-скоро редуктор). Сега майстор ще гледа дали може да измисли мембрана или ще слагам нов, че стария каза не се произвеждал от 15-на години
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #4
        ремонтни комплекти трябва да има. ако не - нов.
        точка

        Comment


        • #5
          Евтиното излиза скъпо.............
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от MUROMAN Покажи съобщение
            Евтиното излиза скъпо.............
            Ако коментираш това, че купих по-евтина Алфа от тази която ти продаваше - да, предполагам е така...

            Но проблемите с тази аз сам си ги направих от глупост, миейки двигателя. Колата си беше ОК в момента на покупката Всяко зло - за добро - ще си инспектирам запалителната и горивната система, ще ги оправя по малко и ще я карам още много време после

            Така - продължаваме по темата - направиха ми редуктор-изпарителя, колата върви и на газ, но се наблюдават следните проблеми:

            1. сутрин и въобще като е студена пали трудно.
            Аз предполагам съм разглезен от дизела - свикнал съм като покажа ключа и да си пали от четвърт без газ.
            Тука въртя, въртя, въртя и като напомпам газта - чак тогава пали.
            В интерес на истината - това си го имаше като я взех, но тогава сякаш малко по-бързо палеше...

            2. Докато е студена - върви на газ нормално... Когато загрее - започват пак взривове на ниски обороти.

            На бензин в момента върви много добре, не прекъсва, не мисли като подам газ...

            Газаджията каза - запалителна система. Това че някои от бобините са напукани - може ли да оказва влияние, трябва ли да запълвам пукнатините с нещо?
            Вечер гледам на тъмно - няма цветомузика, значи кабелите са ОК.
            Остават свещи... Не съм запознат, но си умувам - като е с по две свещи на цилиндър, може ли все пак детонацията на газ да е от тях...?
            AR 166 2,4 jtdm
            NT II 2,7 tdi
            Peugeot 206 1,1
            AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

            Comment


            • #7
              Моята на студено пали точно като жтд-то - на третия оборот, и то без изобщо да докосвам газта. Вярно, че нямам газ, но въпреки това си мисля, че не е нормално да пали трудно студена. А за свещите - с газ или без при 16-клапанов ТС трябва да са абсолютно наред. Иначе аз също съм карал с пукнати бобини, не съм запълвал пукнатините и не съм имал проблеми години наред, ама пък съм само на бензин... Допускам ,че при наличие на газ е възможно тия неща да влияят по-сериозно.
              ...
              155 1,6 TS 16V `96
              166 2,4 JTD `99
              147 1,9 JTDm 8V `07

              Comment


              • #8
                Имах една 146-ца с 1.6 ТС с ГИ.Малко след монтажа на газта започнаха едни прекъсвания в ниските обороти при работа на газ на бензин си беше супер.Като отидох при газаджиите се разбра че 4 от свещите бяха сдали багажа от кофти кабели.След смяна на кабели и свещи всичко се оправи.След като си сигорен в кабелите провери си и свещите.
                Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                Comment


                • #9
                  С натиснат педал на газта паля, ако преди това съм бил на газ. Иначе на бензин си пали от няколко оборота на стартера.

                  Comment


                  • #10
                    Понеже се дразня на незавършени теми - да си завърша темата - колата вече е ОК. Върви, не прекъсва, няма взривове... Малко още се замисля в началото на бензин, но Иво обеща да пробваме още някой дебитомер, според мен там е решението.

                    Взривовете се оказаха от кабели и лули. Свещите са ОК.

                    Мога да кажа вече - много приятен за каране двигател.
                    С тоя метан е хем жена, хем любовница... Като искам икономия - включвам на метан, сменям на 1800 об./мин, колата мърка тихичко, нищо не харчи, забравям кога съм сипал - за 25 лева минава близо 300 км....
                    Когато бързам - включвам на бензин - 5000 об./мин. и се изтрелва - самолет Там шмърка силно бензин, но и върви...
                    За в града - перфектен автомобил... (За извън града си имам 166 )

                    Благодаря на Иво за разбирането и за работата... и на останалите, които писаха и даваха акъли... Лятото пак мисля да мия мотора, че си остана гнусен - ще отворя нова тема... ))
                    AR 166 2,4 jtdm
                    NT II 2,7 tdi
                    Peugeot 206 1,1
                    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                    Comment


                    • #11
                      Държа да се похваля: колата ми изхарчи метан, точно 29.50 лв. за 350 км. извънградско, като половината беше доста спортно каране, че бързах много...
                      Предполагам, мога да ги докарам до 370 км., ако имам нерви...

                      Сега ще видим колко ще даде градско и ще напиша.
                      Но и така съм шастлив и доволен, че перото - "гориво" вече няма да ми докарва лошо настроение..
                      AR 166 2,4 jtdm
                      NT II 2,7 tdi
                      Peugeot 206 1,1
                      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                      Comment


                      • #12
                        Един малък съвет от мен колега. Никога повече не си мий двигателя с вода!

                        Аз преди 2 години същата работа направих, като за щастие се разминах само с подсушаване на някой части. (лулите на свещите, макар и да ги бях загънал)

                        Под капака беше се лъснал , като кола от салона! Обаче, за няма и година, всичко се върна пак по стария му вид.

                        Извода, двигател, само с мокър парцал се чисти, при това само на достъпните места. Отдолу, може и да пръскаш с някой обезмаслител на някой части, като кутията, картера, моста и т.н. Това е.

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                          Един малък съвет от мен колега. Никога повече не си мий двигателя с вода!

                          Аз преди 2 години същата работа направих, като за щастие се разминах само с подсушаване на някой части. (лулите на свещите, макар и да ги бях загънал)

                          Под капака беше се лъснал , като кола от салона! Обаче, за няма и година, всичко се върна пак по стария му вид.

                          Извода, двигател, само с мокър парцал се чисти, при това само на достъпните места. Отдолу, може и да пръскаш с някой обезмаслител на някой части, като кутията, картера, моста и т.н. Това е.
                          Да, сигурно само отдолу ще я напръскам да падне с 10-на кила теглото...


                          Иначе засякох и градско разхода

                          - 28,70 лева - 260 км.

                          Идва доста голяма разликата градско, извънградско около 100 км. по-малко, хем я карам като 80 годишна баба пенсионерка из града....
                          AR 166 2,4 jtdm
                          NT II 2,7 tdi
                          Peugeot 206 1,1
                          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                          Comment

                          Working...
                          X